3 kommentarer:

Cecilie. sagde ...

Wow, hvor er du dygtig til at tage billeder!! Hvilket kamera bruger du?
(Følger dig forresten, og håber også du vil følge mig)

- Cecilie

MSHAW sagde ...

Virkelig flot blog, hvor er du dygtig til at tage billeder. Hvilket fotoredigeringsprogram bruger du? og hvilket objektiv? Har selv et Canon, som jeg er meget glad for. Jeg er lige blevet fast læser, da jeg glæder mig til at se flere af dine flotte billeder og håber du vil kigge forbi min blog. :)
M
http://chainsofdaisys.blogspot.com/

Cecilie. sagde ...

Hm, jeg bruger enlig også bare mit Nikon D3000. Hvis du skal have et råd (selv om det ikke ligner du har brug for et, så god som du er) så kan jeg anbefale sigma og tamron, hvis du ikke allerede kender dem. De er ligeså gode som canon og nikon men meget billigere :-)